GeekGamer.pl

Piszemy o tym co nas kręci w sposób jaki nam odpowiada…

Branża Newsy Polecamy

Stadia ma wymagania

Wczesne oceny Google Stadia nie są niestety najlepsze:
odczuwalny input lag
kłopoty z logowaniem
kłopoty z płynnością

i wiele innych… Sytuacji nie poprawia system ograniczeń transferu który funkcjonuje w USA.
Google Stadia zjada 100MB+ transferu na każdą minutę gry w 1080p 60fps.

W EU to nie problem – unia europejska zakazała nakładania limitów na naziemne, stałe łącza internetowe.
Miejmy nadzieję że firmy ISP z hamburgeryki będą miłe i zwiększa limity, bo w innym wypadku Stadia w USA ma przejebane.

Red Dead Redemption 2 w 1080p60 na Stadia:

  • Czas gry: 13 minut
  • Wykorzystany transfer: 1.55GB
  • dane na minutę: 119MB
  • Szacowane na godzinę: 7.14GB

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Gra od czasów Ruskich Jajeczek i podróbek Atari 2600 z błotnistego targu. Zahartowany przez zimowe kolejki na nieistniejącą Piracką Giełdę pod Katowickim Spodkiem przedarł się przez większość konsol jakie dało się przerobić. Teraz w spokoju tworzy kanał GraczWatch, DropIN Podcast, gra w planszówki, na konsoli, maluje figurki i ciągle narzeka na brak czasu.... hmm... ciekawe dlaczego?